Nasze M5

1998-2003 | silnik: S62B50
Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Nasze M5

Post autor: boogie » sob mar 31, 2012 00:11

Konrad95x pisze:Natomiast jeszcze chciałem podać ciekawostkę przyspieszenie od 0-100 wg GPS wyszło 5,1s przy chwilowym braku przyczepności na I oraz II biegu.
Dlatego patrze ze spora rezerwą, na to co rejestruje to urządzenie, vide czas e34 identyczny do 170 jak e39, co nie wystepuje realnie.
U mnie przy totalnym braku trakcji, przy starcie od zera, dwukrotnym odpuszczaniu gazu w ogóle, pokazał 5,9s do setki......
Pozdrówka!

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Dino444 » sob mar 31, 2012 01:35

boogie pisze:vide czas e34 identyczny do 170 jak e39, co nie wystepuje realnie.
Bo realnie e34 wciąga E39 jeszcze szybciej :mrgreen: :mrgreen:

Czyli, że jak?? Cały ten racelogik to taka lipa za 2k zl?
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » sob mar 31, 2012 09:02

Boogie dlaczego deprecjonujesz ładny start Konrada? :roll: Udało mu się, to uważasz, że pomiar był zły bo Tobie się nie udało ?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: Marcin_Os » sob mar 31, 2012 10:23

Konrad95x pisze:Natomiast jeszcze chciałem podać ciekawostkę przyspieszenie od 0-100 wg GPS wyszło 5,1s przy chwilowym braku przyczepności na I oraz II biegu.
Ale to wcale nie oznacza słabego startu.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Nasze M5

Post autor: SyTy » sob mar 31, 2012 10:23

boogie pisze:
Konrad95x pisze:Natomiast jeszcze chciałem podać ciekawostkę przyspieszenie od 0-100 wg GPS wyszło 5,1s przy chwilowym braku przyczepności na I oraz II biegu.
Dlatego patrze ze spora rezerwą, na to co rejestruje to urządzenie, vide czas e34 identyczny do 170 jak e39, co nie wystepuje realnie.
Realnie nie mogłeś mnie dojść do 200 gdzie byłeś sam a ja z kabanem na pokładzie. Fakt też był taki że z innego biegu jechałeś albo opóźniłeś reakcję. Ja tam zawsze chętny jestem polatać więc.... :cool:
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
Bubu
Posty: 57
Rejestracja: śr maja 09, 2007 17:59
Lokalizacja: NwJ
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Bubu » sob mar 31, 2012 13:15

Konrad ma jedną z najszybszych m5 e39 jakie widziałem na m trakach.

http://www.youtube.com/watch?v=91-13gRZYUE

tutaj filmik ,mniej więcej pokazuje jak żwawa jest jego m5.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Maros » sob mar 31, 2012 13:31

Lol, Boogie jak możesz nie zgadzać się z wynikami z GPSu? Chyba dokładniej się nie da w naszych warunkach. Ale rozumiem, że Ty to na oko lepiej auto zmierzysz niż to urządzenie ;)

Ciężko jest też ruszyć efektywnie bez żadnego uślizgu, więc na 1 jest to imo nawet wskazane.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nasze M5

Post autor: --==maly==---- » sob mar 31, 2012 13:48

Po prostu najszybsze M5 jest tylko jedno a Wy próbujecie twierdzić inaczej :-D
Ja jak mierzyłem na GPS to bez uślizgu wychodziło mi ponad 6s do 100 a z uślizgiem różnie 5,3-5,5.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Nasze M5

Post autor: boogie » sob mar 31, 2012 14:56

rypik pisze:Boogie dlaczego deprecjonujesz ładny start Konrada?
Nie Konrada, tylko mój. Co mówił Konrad wiem, i nie był zachwycony startem, nie mówił o uślizgu a o ślizganiu. Ale nie widziałem, więc deprecjonuje mój, gdzie auto stało w miejscu mieląc kołami, a mając doświadczenie z autami o podobnych czasach 0-100 wiem jaki był wynik racu przy takim mieleniu kołami. 5,9 jest kompletnie nierealne.
SyTy pisze:Realnie nie mogłeś mnie dojść do 200 gdzie byłeś sam a ja z kabanem na pokładzie. Fakt też był taki że z innego biegu jechałeś albo opóźniłeś reakcję. Ja tam zawsze chętny jestem polatać więc....
Dokładnie tak pisałem, te auta po prostu dobrze jeżdżą, ale jednak różnice w przyspieszeniach jakieś jednak są w poszczególnych zakresach, w testach gazecianych podobnie było to widać.
Maros pisze:Lol, Boogie jak możesz nie zgadzać się z wynikami z GPSu?
Ale LOL Maros, bo tak ?
Ja się zgadzam z wynikami GPS, ale te wyniki nie są idealne, ba, daleko im do idealności. I to jest fakt znany powszechnie.
A przypomne tylko dla formalności, o czym każdy wie, ale żeby nie uciekło,
jedyną funkcją systemu GPS jest ustalanie współrzednych geograficznych punktu, w którym znajduje się odbiornik sygnału GPS. Rzucając te współrzedne na upływ czasu macie prędkość i reszte.
Totalnie minimalne błędy jakie podaje odbiornik GPS to 10m, a spokojnie dochodzą one do 100m.
Modele urządzeń GPS dające mniejsze błędy są używane np. w geodezji, kosztują paredziesiąt tysięcy plnów i współpracują z dodatkową naziemną siecią radiową, która właśnie niweluje te odchyłki.
W czasie manewrów samoloty również nie korzystają z GPSu, tylko w trakcie spokojnego lotu.
DObry odbiornik GPS musi postać w danym miejscu troche czasu, żeby odczyt można było ustalić z dokładnością do kilku metrów.
Tyle ode mnie, znacznie szczegółowszą wiedze można znaleźć na sieci, w tym prace z uczelni na temat dokładności gps.

Nie wiem jak działa ten podstawowy racelogic w 100%, dowiem się z chęcią, chociaż spodziewam sie akcelerometra jakiegoś najbardziej podstawowego,
ale widziałem ze Racelogic oferuje również inne systemy pomiaru, i te bardziej profi zawsze korzystają z jakiejś naziemnje sieci referencyjnej, albo chociaż z odbiornika referencyjnego gps, tzw. DGPS
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: rypik » sob mar 31, 2012 15:25

Maros pisze: Ciężko jest też ruszyć efektywnie bez żadnego uślizgu, więc na 1 jest to imo nawet wskazane.
To prawda, najefektywniejsze przyspieszanie jest na granicy uślizgu. Postaram się znaleźć fajny art. na ten temat, gdzieś kiedyś ktoś tu wklejał.

Boogie - spróbowałeś chociaż zrobić coś lepszego niż zrobiliśmy ? Zawsze jak pojawi się jakiś temat typu hamownia albo racelogic będziesz odnosił się do ufoludków, precyzji z laboratorium MIT, technologii które nikt nie przeczy, że są lepsze, ale są zbyteczne do tego co robimy ?
Potrafisz wogóle powiedzieć ile masz wzrostu i wagi, czy waga i miarka u lekarza kłamie?
Na stacji benzynowej tankując masz kłopot z tym co pokazuje dystrybutor ? Itp. Itd.
To jesteś obiektywny, czy subiektywny w swoich opiniach ?

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Bombel » sob mar 31, 2012 15:36

Zaczynasz męczyć Boogie.
GPS zły.
Hamownie złe.
Boogie i jego M5 najlepsze.
Ścignij się wreszcie z kimś, przyjedź na tor, pokaż co Ty i Twoje auto potraficie albo chociaż się wybierz na hamownię. Chętnie zapłacę za tą hamownię, bo mnie to już męczy.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Nasze M5

Post autor: boogie » sob mar 31, 2012 15:39

rypik pisze:technologii które nikt nie przeczy, że są lepsze, ale są zbyteczne do tego co robimy ?
Na tyle są zbyteczne, na ile można przejść do porządku dziennego nad oczywistymi grubymi błędami w tych pomiarach.
Ufoludki ?
http://www.vboxusa.com/products-compare.php
positional accuracy i body angles mowią wszystko.

Nie rozumiem tego nabożnego podejścia do jakiegoś produktu i świetego oburzenia jak sie wskazuje grube błędy....
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: Bombel » sob mar 31, 2012 15:43

boogie pisze:Nie rozumiem tego nabożnego podejścia do jakiegoś produktu i świetego oburzenia jak sie wskazuje grube błędy....
A jak podchodzisz do swojego M5?
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Nasze M5

Post autor: SyTy » sob mar 31, 2012 15:53

Czepiacie się. Chłop wyprzedził kilka zdechlaków i myślał że ma najszybsze M5. Może i ma ale nie ogarnia go do końca. Nie wiem.

Boogie, przede wszystkim wszyscy, którzy rysowali kreskę, rysowali ją na tym samym rejslodziku, w podobnych warunkach więc jaki błąd by nie powstawał, jest on ten sam dla wszystkich pomiarów. Nie ma co dywagować. Trza zapier&@lać :-D
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Nasze M5

Post autor: kostek_ja » sob mar 31, 2012 16:10

Bubu pisze:Konrad ma jedną z najszybszych m5 e39 jakie widziałem na m trakach.
Moim zdaniem Konrad po prostu bardzo dobrze jeździ. Inny dolot też mógł zrobić swoje, ale uważam iż to w większości są umiejętności kierowcy.

ODPOWIEDZ